sobota 11. října 2014

Soutěž !!!



Tak a je tu slibovaná soutěž ;)

Pravidla budou jednoduchá. Musíte jen vyplnit přiložený formulář :D

Zúčastnit se mohou všichni s doručovací adresou v Čr. ( Teoreticky i slováci, ale tam by museli posečkat s doručením o malinko déle ;) 

Soutěž necháme běžet.... řekněme 10 dní. Takže startujeme dnes 11.10. - 21.10.

A teď je na řadě malinká vykecávačka ...

Jelikož jsem ráda za každý like na FB stránkách, tak by mi samozřejmě potěšil. Ale!!!! Nějak mi došlo, že ne každý musí mít milion blogerů v like a zaspamovanou zeď soukromého profilu...

Já sama sleduji stránek plno, ale přitom v "like" jich mám, že by jste je spočítali na prstech max dvou rukou...

Dávala jsem si je do složky a přes tu je sledovala na jednom místě, hezky pohromadě.. Takže od tohoto zvyku jsem se po zamyšlení (Auuu) rozhodla upustit... 




Tak a snad jsem v té své děravé hlavě něco nazapomněla... Takže příjemnou soutěž a příjemné následující dny ;)


Samozřejmě ještě jednou moc děkuji nakladatelství Metafora za poskytnutí výtisku do soutěže!!!!




Žádné komentáře:

Okomentovat