pondělí 18. srpna 2014

Wishlist #5

Dlouho jsem neházela wishlist!!! Ač ho nedávám nijak pravidelně, tak sem tam nějaká ta kniha v přání je. Za uplynulou dobu jsem kupovala co mi napadlo, ale teď zase musím jen plánovat a doufat ;) 






Tak jedny z prvních jsou tyto knihy. Měli by být od české spisovatelky, a to je výzva ;) .




Další co rozhodně musím mít, je třetí díl Monumentu. Poté se do celé série s chutí pustím, protože je hodně vychvalovaná. Jsou to relativně malé knížečky, takže jak jinak než celou sérii najednou?? ;)




Další tři knihy na které jsem narazila náhodou a docela dost mi zaujaly anotace. 
Je ve hvězdách, kdy se mi je podaří získat :( Je možné, že budou jen z knihovny, ale rozhodně chci, aby mi prošly rukama...





 















Další na seznam přání přibyla tato kráska. Dost se o ní mluví. Jenže je to zase sériová kniha... Takže do wishlistu patří, ale pospíchat na ni nebudu, nejspíš si ji pořídím, až bude série kompletní ;)


 A jak jste na tom Vy? Nějaká doporučení, námitky? Četli jste? 


Žádné komentáře:

Okomentovat