úterý 12. srpna 2014

Knihovnááááááááá...

Tak je tu zase jednou jeden vykecávací mini článek…


Tak jak už někteří víte z videí, článků, statusů, tak tu mám malinko rušno. Ale pro mě zásadní je pokoj v patře a nové knihovny. Přesun knih ze stěny do knihovniček..

Cesta tohoto léta byla celkem trnitá. Neobešlo se to bez překážek a kotrmelců. Zároveň však jsou tu i takové, které prostě ještě chvilku potrvají a budou se řešit třeba napřesrok…


Avšak i to co jsme tu s pomocí chlapa a tchána udělali je pro mě obrovský skok a neskutečná radost… Tak se teď pojďte ve fotkách juknout jak tedy část cesty trvala…. 

Zároveň očekávám jednu velikou zásilku, ale já nejsem schopna čekat prostě se musím pochlubit hned :D


Každopádně možná až v září, to ještě uvidím jak mi to vyjde... bude aktualizovaná Book-shelf-tour ;)


Vyklízení byla nejtěžší část...



Můj milovaný protějšek na to má svůj názor :D


Jeden pokoj téměř hotov...


Moje ložnice připravena !!!!


Knihy nachytány v patře !!!


Takhle vypadají jako pěkná hromádka...


Prostě radost pohledět....


První dvě knihovny čekají...


Tady proběhlo třídění knížek podle nakladatelství...



A celkový pohled už je dokonalý :D Tedy téměř ;)

Takže toť Náš úspěch tohoto léta. Jak vidíte práce je tu ještě neskutečně moc, od palubek, přes vymalování a jiné úpravy... 

Ale Já mám prostě strašnou radost!!! A Úžasnýho chlapa!!! (Občas) a Tchána, který to vše s chutí diriguje ;) 



Žádné komentáře:

Okomentovat