středa 2. července 2014

Měsíční chvástačka ;)

Tak nakonec jsem se rozhodla, že chvástačku nafotím.. Takže souhrn máte vesměs v unboxingu. Takže jsem se rozhodla vyzdvihnou jen některé ;) Bylo jich totiž v průběhu měsíce skutečně dost ;)

Krimipovídky vypadají slibně, na nějaké cesty nebo na mezičasové čtení úplně ideální !!! A Chladnou řeku jsem si vybrala podle zajímavé anotace.


Robinsona jsem dostala už dřív, ale měla by to prý být slušná kriminální zápletka tak snad bude ;) Dívku se sněhem ve vlasech jsem si objednala, jelikož recenze na ní jsou velice lákavé....



Tyhle dva mazlíci se na mě smáli v Lk mno a bylo mi líto je tam nechat, opět podle anotace slibují hodně....


Už jsem s tou anotací otravná, ale já podle ní beru knihy téměř vždy a LK prostě měli dobré naskladnění ;) Ready player byl doporučován na mnoha blogách (blozích?) Takže taky okusím, za tu cenu.....



Na Smolný rok mi navnadila zajímavá recenze takže jsem si ji s chutí objednala a jsem opravdu velice zvědavá jaká bude!!! Ostatní zaujali  (ano opět) Anotací...



Mno a jelikož jsem měla velké plány na léto v duchu krimi a thrillery tak ani tyhle nesměli chybět. 


Pak tu máme velice, ale opravdu velice zajímavou sérii z žánru Fantasy. Mám už i předplacenou trojku a podle nejnovějších informací BUDE!!! jen škoda, že další vydání v Cz je silně ve hvězdách... Nějaký překladatel pro fun překlad? Hlásím se jako odběratel ;)


A poté další Fantasy ... Zaujal mi námět tak se necháme překvapit... Ještě mi chybí 4. díl a dalších asi 5 dílů je opět ve hvězdách... 



Jako další megaradost jsem navázala spolupráci s Palmknihy.cz a jako svou první knihu jsem dostala Návnadu... Na tu máte již recenzi na blogu ;)



Takže suma sumárum jsem nadmíru spokojená. V dalším měsíci se můžete těšit na horu dalších, Některé jsou již objednané, jiné čekají na vydání a další dojdou na recenze ;)

A jak jste na tom byli tento měsíc Vy? 

Žádné komentáře:

Okomentovat