úterý 3. června 2014

TOB Tag

The opossites book TAG

Tak jo jelikož některé TAGy jsou celkem zajímavé tak jsem brouzdala, až mi zaujal tento. Pointo je najít ve své knihovně dvě odlišné knihy. Nevím kdo je původním tvůrcem, každopádně já to přebrala od Katy. Koukám a přemýšlím a hrabu v knihovně, až jsem něco vyhrabala: D Ale, že některé úkoly daly zabrat… Takže tady to máte….

První a poslední koupená kniha


Co mi paměť sahá tak mezi první koupené knihy patří Perníková věž. Měla jsem celkem dlouhé období, kdy mě takhle „problematika“ celkem zajímala. Knihy jsem si začala kupovat, až když jsem se usadila a přestala se potulovat, takže takové ty dětské mi minuly. Jinak jedna z prvních knih co jsem dostala, ještě na základce byla Ďáblova milenka a to od Matinky k vánocům J Dodnes mi nechápe a bere jako exota … Poslední koupenou knihou je můj vytoužený Dexter. Přišel mi v balíčku spolu s Kostičasem. Je to taková třešnička do celé série



 Levná a drahá kniha


Mno tohle je oříšek… mám plno knih z antiku, bazaru, takže řešit nejdražší je celkem složité, ale mezi nej se určitě řadí kultovní Svědectví od Kinga… Je to moje první kniha od něj co jsem četla a poté následovaly všechny: D Btw jediná kterou jsem četla 2x. A levná kniha co se teď namanula přes bazar je za 30,- v pořadníku TBR… A vypadá celkem slibně…




Kniha s hlavní hrdinkou holkou a hlavním hrdinou klukem…



Tak a jak vymyslet tohle J Jako knihu s dívkou jsem si vybrala Deklaraci smrti. Holčina je tam jasná. Knihu jsem slouskla snad na dvakrát… S hlavním hrdinou klukem pro mě jasná volba Metro 2033 je půjčené tak to vede Metro 2034 kde je hrdinou Arťom. Ruský chlapec žijící v podzemí metra po jaderné válce a neobyvatelném povrchu. Apo a postapokalyptické knihy a náměty mě drží a nepouští už léta …



Pomalu a rychle čtená kniha


Tak pomalu… Nejdelší dobu a to asi měsíc jsem kousala Apokalypsu podle Marie. Asi za to mohlo i hektický období stěhování…. Ale nějak mi trvalo ji dolouskat… Nejrychleji… To je taky problém Mám tu hromadu knih co jsem zhltla na jeden dva max 3 zátahy… Pokud je dobře psaná a mám takou možnost a náladu čtu klidně celou noc i za cenu kruhů pod očima druhý den… Hodně chytlavá byla kniha Vteřinu poté… Tu jsem snad četla i za pochodu …




Kniha s ošklivou a krásnou obálkou

 
Tak ošklivá… Crichtona mám moc ráda a slouskala jsem snad všechny jeho knihy, Tak tahle obálka se jim moc nepovedla… Ale na obsahu knihy naštěstí neubrala: D Nejhezčí… těch je… Nakonec jsem si je dala do komínku a namátkou vylovila jednu a tady je… Jedna z nedávno koupených v poličce TBR… Noční záře… Uvidíme.





Mezinárodní a národní kniha

Tak mezinárodní to je Věc zcela jasná 98% knihovny J Vybrala jsem Reset Taky se mi tu prozatím moc neohřála, mohla bych to pomalu počítat na hodiny. V hledáčku byla dlouho a teď čeká v TBR. A český autor… To byl problém…. První mi napadnul Zářecký a jeho 15minus, ale toho doma teď nemám. Takže Žilák s jeho první knihou Pusinka… Opět drogová tématika, a zase kniha na jeden večer…





Tenká a tlustá kniha


Tak Svědectví bylo, takže jsem sáhla po druhé nejtlustší knize a tou je Ostrov Antrax. Celkem povedená kriminálka, jejíž stránky mizí jedna za druhou. Takže Vám až tak dlouhá jak vypadá nakonec vůbec nepřijde: D A tenká byla vybrána Bílá moc. Tenčí knihu bych asi doma nenašla… Zase se opakuje drogová tématika… V malinko stránkách hory a hory věcí k zamyšlení.





Příliš akční a příliš romantická

 

Mno příliš akční… to se blbě hodnotí, ale jako nejakčnější knihu volím Erebos… Prakticky od prvních stránek se furt něco děje… nejsou tu žádné dlouhosáhlé pasáže. A jako příliš romantickou Volím PS Miluju tě, jelikož na tyhle sladký knihy moc nejsem tak jsem neměla moc z čeho vybírat… Ale našlo se, to je důležitý: D





Literatura faktu a fikce


Tak literatura faktu… Luxusní a šokující sbírka Jak odejít na věčnost. Taková menší encyklopedie smrti. Nad některými druhy úmrtí zůstává rozum stát…  a fikce mno další možnost megavýběru  padla volba na Bílého koně. První z plánované série, kdy mě dost mrzí, že autorka má prý psací blok a Rudý kůň je zatím v nedohlednu L






Kniha co rozesmutní a co rozveselí


Tak smutná je kniha Mé syny zničil heroin. Je to kniha pro změnu z pohledu matky a ne drogově závislého člověka. Celkem na Vás padá deprese, když čtete, jak bojujete s větrnými mlýny… A veselá je Kniha rozkoše a hrůzy, je plná divnomutantů a vtipu s nadhledem. Nejednou jsem se smála, co si autor nevymyslel…





Tak to je tak shrnutí úkolu z mé skromné knihovny. Mít volbu z přečtených knih, místo z těch co vlastním byla bych úplně jednoznačně na mrtvici, protože bych ke každé jedné otázce sepsala minimálně 10 knih J

A jak jste na tom Vy?























Žádné komentáře:

Okomentovat