pondělí 23. června 2014

read-a-thon



Tak jsem se taky zapojila do Read-a-thonu. Pořádaného Turning over pages     A časově je rozložen na období od 23.-29. června. Jelikož mi to nečekaně vyšlo na nemoc dětí tak bych uvázaná doma bez vycházek měla challenge splnit levou zadní. Mno uvidíme jak dopadne realita. 

Do podúkolu -čtemedlouhonečtené se nezapojím, jelikož chci nejprve pokořit knihy z knihovny a na ty "usyslené" budu mít pak celé prázdniny. Jelikož jsem se rozhodla na knihovnu nejméně do září "zanevřít". a pohnout s tím co jsem si  v posledních pár týdnech nakoupila. Čeká mi tu  mimojiné hromada detektivek na které se moc těším.

Tak a teď k úkolu. Dneska dočtu pár stráneček z Noční směny, kterou jsem plánovala už včera, ale místo toho jsme měli doma chechtací maraton ... 

Vkládám  sem Určite knihu Tampa, Určitě John na konci umře, Počátek a Měsíční směnu... Kolik toho ve výsledku pokořím netuším, ale plán je jasný ;) Takže hurá do toho ;) 


Žádné komentáře:

Okomentovat