sobota 28. června 2014

Plány na léto

Tak jo Léto je tu, prázdniny začínají a já se tedy taky podělím ;)

Ještě ani není 1. A už mám „objednávky“ na návštěvy. Všichni už mají rozpracovaný plán kdy se tu „uprdelí“. Jelikož jsem rodilá Pražačka tak tam mám samozřejmě i celou obsáhlou rodinu. A teď jakožto jediná vesnická buranka s barákem jsem jasná volba…

Další bod -  prázdniny jako 2 měsíce volna a klidu pro mě jaksi už neplatí… Vidím je jako krásný čas se spoustou sluníčka, ale můj 1. Bod bude nezbláznit se!!! Hromada dětí vřískajících a dožadujících se 24 hodin denně toho či onoho.

A samozřejmě v počtu obsáhlém o návštěvy, které budou se střídáním prakticky permanentní.

Ale abych to nastínila i z té lepší stránky… Finišujeme patro baráku, které je v tuto chvíli v naprostém chaosu. Jen dojde topenář zapojí, a pak, už to bude jen otázka chvilky. Vymalovat, naskládat nábytek (hlavně nové knihovny !!! ) a budu happy.

Budu mít svůj koutek, kde se budu zašívat před návaly halasné radosti příchozích. Přemýšlím o zámku na petlici :D Ne to by asi neprošlo, ale i tak se moc těším.

Další změnou a to pro mě vesměs celkem překvapující je, že jsem navázala spolupráci s Palmknihy a rýsují se další. Mám na cestě i knihu od Moby, kteří nahazují na Fb stránkách.

Když jsem si zkusmo napsala nakladatelům a vydavatelům nic jsem neočekávala, jsem si vědoma svých nedostatků. Ale důvěry, kterou ve mně vložili, si neskutečně cením. Takže teď se snažím vrátit do století zpět a vychytat stylistické nedostatky, kterým mám požehnaně. Mno uvidíme.

Jinak začala jsem točit Videorecenze. U těch hodlám i zůstat. Takže budete mít na blogu možnost jak číst tak sledovat. Záleží na dané knize a na tom pro co se rozhodnu….

Plány na léto s jakými knihami… Mno to je poněkud ošemetná otázka. Rozhodně nebudu dávat, žádný seznam, jelikož knihy si v zásadě vybírám dle momentálního rozpoložení, Takže napsat sem co chci číst je z mé strany nemožné. Protože by se to mohlo v další hodině změnit. 

Další co Vás čeká je samozřejmě soutěž na červenec. Jestli o ní nevíte tak honem napravit !!! :D  Vše je již připravené a jen čekám na 1.7. a budu spouštět. Kdo neví tak na mých Fb stránkách jsou fotky všech výher ;) + očekávejte jeden bonus, který bude, pokud se stane zázrak ;) Ale o tom až v soutěži samotné…

Jediné jisté je, že nebudu navštěvovat knihovnu a hodlám si užít nasyslené knihy ;) Takže lehce odvodíte z měsíční chvástačky, kterou chystám, snad brzy.

Heslo letošních prázdnin je : Nezbláznit se a přežít !!!



Jinak tedy všem přeji příjemné prožití prázdnin!!!! 








Žádné komentáře:

Okomentovat