pátek 6. června 2014

"Knižní" chvilky

Příprava na boží knižní chvilky ;)

Tak jelikož už jsem rodič tak tyhle aktivity jsou na mě. Chlap v práci a já touhu po napuštěným bazénu a klidu… Tak jsem se, zprvu s jeho pomocí, než letěl směr Job pustila do příprav.


Hezky postavit přístřešek na stín a relax (to jsme zvládli spolu).


 
Pak přišla ta těžší část, vykopat drny a připravit půdu na položení bazénu…



Chvilku to byla sranda, pak začala být otrava a skončilo to vzteklým kopáním, aby už to bylo hotový J






Děti poctivě pomáhali a já se usmívala čím dál tím víc, čím jsem se blížila konci.


 








Pak mi přijela „návštěva“ a já byla úplně u vytržení!!!! Takový krasavec se jen tak nevidí… Stejně si taky takového jednou pořídím, až povyrostou děti, zajistím terárko a zlomím chlapa :*



Tak a to vše vede k vykoupání kominíků, a uložení jich do hajan abychom (už zase ve dvou) natáhli a přes večer napustili bazén a zítra mohli být již skutečné knižní chvilky s knihou v ruce …


 






Ta představa mi poháněla celý den ;)



A mezitím… jak se u nás uspává?





A co vy? Těšíte se na nadcházející dny v 32 stupňovém vedru? Já neskutečně :*









Žádné komentáře:

Okomentovat