čtvrtek 22. května 2014

Průvodce mou knihovnou

Tak suma sumárum co vše doma mám ...


Tak tahle kupička je aktuální výpůjčka z knihovny. Ve stínu jsem měla v rezervaci na doporučení a zajímavou anotaci. Noční směnu jsem měla v hledáčku už díl a druhý díl je samozřejmostí :) Neff mi okouzlil a velice mi jeho styl sednul. Ještě než umřu a Den co den by měli být ze slzavého údolí - tak uvidíme...


Tahle kupička je plná povídek od SF po hororové.. dostala jsem je od přítele. Už se těším co skrývají... Ty sešítky jsou John Sinclare...


Celkový pohled. na jednu část. Řazeno dle momentální nálady...


Před knihami se tkví čtečka a tablet... Jsou knihy co si v nich čtu, ale prostě Kniha je kniha, takže oba mazlíci momentálně jen chytají prach... Jinak resty z této fotky - Dalas 63, Šepot... Výběr nej je Vteřinu poté a Bílý kůň, který už měl mít pokračování, ale vydavatelství se nechalo slyšet, že autorka má krizi a kniha nikde... škoda... 


Tady v té části mám rest na knize V Lesích, je to 1. část 4 dílné serie, kde zbylé mám ve čtečce... Vyzdvihnout musím Erebos... Kniha byla velice dobrá... 


Tady je polička serií. Nedávno jsem zkompletovala jak Marii Lu tak Pikeovou... Takže připraveno ke čtení :)  Proroctví mi chybí, takže tahle trilogie počká..


2. část seriové police je zase "čerstvě" zkompletovaná De La Motte na tu se moc těším. Dexter je už delší dobu a proběhlo u mě i seriálové šílenství, které mě hluboce zasáhlo. Miami mám jako velký sen a Představitel Dextra byl dokonalý!!!  Takže tuhle serii si od 2 dílu, který už se seriálem nemá nic společného nechávám na dobu kdy budu schopna vydýchat prostředí bez depresí nad tím kde žiju ...Paranormály mám už cca 2 měsíce kompletní. Level je v mé knihovně už dlouho a je pro mě super. Velice mi bavilo prokládat video utžky... 


Tady je taky pár novinek, ale prostě já syslím a syslím a vše si nechávám na dobu až mi to "chytne" :) Jinak Amazonie čtena už nějaký ten čas zpět a kniha ve mě budila dojem, že jsem měla sto chutí sednout do letadla a ject do Amazonie... Perfektní zážitek..  Bzrk čeká na Bratříčky :P


Tady v té poličce jsou dva čekatelé na pokračování, a to Monument 14 a Tak padne náš svět. Jinak sbírka románů z lékařského prostředí je pro mě kultovní. Tyto -knihy jsou připomínka studia a práce ve zdravotnictví, která mi moc bavila. Nano od Cooka je výhra. Vyzdvihnout musím Skrýš, která mi velice bavila a Deklaraci smrti, je to oddechovka k zamyšlení. 


Pohled na další část bez ladu a skladu... I když jsou zde všechny skoro všechny knihy, které mají drogovou tématiku.. Také toto období mi postihlo, byla jsem zvědavá na příběhy...


Mix kde serie byla jedna z lepších knih, Upírská střední je oddechové čtení, Cronin je srdcovka, postapo je moje nej. 


4 díly fantasy čekají na předčítání dětem, snad to kluka bude bavit. Pak ero romány co jsem zkoušela chytit, ale dál mi netáhli takže sbírka malinká. Miny knížky o feťácích a andělech... Mno bylo bude už není moje top...


Pusinka a Jehla se četli na jeden zátah :) Na vlastní kůži šlo, ale na vlastní pěst už bylo nic moc...


Vražedný čas luxusní kniha, skoro jsem ji neodložila. Perníková věž je kultovní počin :) A Anna Karenina se sem nějak zatoulala a už zůstala :) Serie pandemie se mi líbila moc, i když u tý se muselo malink myslet.. nevím jestli je to stylem psaní, nebo něčím jiným, ale celkově jako postapo jsem musela mít ...



Takže to je tak zhruba moje chaotická knihovna z mé chaotické hlavy s mým chaotickým vysvětlením :) Vytáhla jsem nej a nej, ke každé knize se něco váže, každá má svoje důvody na posečkání a většina je zdolaných a mohla bych mluvit donekonečna :D  Doufám, že se v nejbližší době bude rozrůstat a rozrůstat abych mohla sahat po jedné za druhou... Nějaké mi už šlapou poštou jiné mám v hledáčku a na každou jednu se moc těším. Sednout si a kochat se sbírkou mi snad nikdy neomrzí... 

Žádné komentáře:

Okomentovat