neděle 8. září 2013

Krušné Prázdniny


Jas se smířit s tím, že nejste z těch šťastných s volným časem…


Tak jak jste si užily léto? Já výborně.. Avšak jako knihomol jsem téměř bod bodem mrazu. Smutně jsem po večerech sledovala příspěvky lidí, jak tráví dny jen a jen s knihou ať už u vody nebo kdekoliv jinde. Ne že bych Nebyla i já, ale s trochu ztíženými podmínkami. Vody a výletů jsme si užili až až. Jenže jako matka od dětí mi veškerá snaha vzít si k bazénu knihu vyšla na prázdno. Nedokázala jsem se soustředit na víc než 2 věty a musela jsem pokukovat, jestli se mi některá ratolest netopí…

V druhém týdnu prázdnin začal kolotoč návštěv, který byl přerušen max na pár dní ani to kolikrát ne. Jako rodilá Pražačka toho času Konečně na baráku na vesnici jsem měla neustálý přísun pražských děti na užití si přírody. Ne, že by mi to vadilo, ale na čtení prostě čas nebyl kde ušetřit.

Po dlouhé době co si pamatuju, bylo léto opravdu nádherné. Skoro denně bazén, a když výjimečně nebylo na vodu, šlo se na celodenní procházky. Dorazili i pracující pomocníci na zvelebování baráčku, takže fotky kde je vidět, že jsme téměř na polo stavbě jsou jen usměvavou minulostí. Máme to tu teď krásné.. Však si třeba všimnete.. Já jsem na ten kus práce hrdá…

Tak zpátky ke čtení… Za celé prázdniny se mi povedlo přelouskat asi 5-6 knih… Mno na můj standart 10-15 měsíčně to je sakra málo, ale nebylo zbytí. Další velkou komplikací byl krash PC. Ač mám k dispozici ještě jeden a to partnerův tak jsem prostě nebyla schopna na něm pracovat. Chyběl mi ten můj mazel… Takže mám připravený recenze v deníku a v následujících dnech z nich zkusím něco vytvořit a přesunout do PC a vypustit na světlo.  

Teď k hrůze většiny začal školní rok a omezení času na knihy. Pro mě však trocha klidu, ratolesti ve škole a mnoho času na čtení! Takže pevně věřím, že se pomalinku ale jistě srovnám do svého a už nebudu muset jen slintat nad nasyslenými knihami, ale budu si je postupně a jistě užívat.

Takže vzhůru do nového školního roku ať už odpočinkově jako já nebo s učením jako mnoho jiných ať se jen daří.









                                                                                                            Jitulisko

Žádné komentáře:

Okomentovat