úterý 10. září 2013

Knižní řetězovka




36. Oblíbený knižní záporák?
Teď mi žádný jmenovitě nenapadá... Ale já ráda zlobivé kluky :D

37. Knihy, které si obvykle bereš na prázdniny?
Jakákoliv, která mi právě zajímá... Stejně jako jakýkoliv jiný den v roce .

38. Nejdelší doba, kterou si nečetla?
Pár hodin, max den... Nikdy nevydržím si nepřečíst aspoň pár stránek, kapitolu...

39. Kniha, kterou si nedokázala/nemohla dočíst?
Angelologie. To byl horor, nedostala jsem se dál jak za půlku a to se silným přemáháním. Knihu, kterou si vyberu chci dočíst i když je to haluz, ale tuhle jsem prostě nezvládla ani s největším přemlouváním.

40. Co tě nejvíc dokáže při čtení vyrušit?

Když se celý den nikdo neozve a jakmile si sednu ke knize tak mám 5 hovorů a 10 zpráv... Zákon schválnosti na pěst.

Žádné komentáře:

Okomentovat