úterý 10. září 2013

Knižní řetězovka




31. Největší knižní výzva, do které se stále bojíš jít?
Re-reading. Mám strach, že by mě to na podruhé zklamalo. Zatím jsem měla dva. Jeden byl Svědectví od Kinga asi po 10 letech a ten byl v pohodě. Teď nedávno jsem se snažila o Přechod po cca 2 letech a ač se mi kniha moc líbila, tak jsem si hodně pamatovala a moc mě to nebavilo...

32. Oblíbený básník?
Mnooooo Básně prakticky nečtu takže tady nikdo...

33. Kolik knih si obvykle půjčuješ z knihovny?
Huh to záleží na tom co mi tam zaujme... Jsou výpůjčky kdy se mi jich sejde třeba 15. A jindy třeba jen dvě.

34. Vrátila jsi už knihu do knihovny bez toho, aby si ji přečetla?
Jo. I to už se stalo...

35. Oblíbená knižní postava?

Mnoho... Skoro v každé knize někdo, ale nic přímo speciálního nemám :)

Žádné komentáře:

Okomentovat