středa 27. března 2013




Tak tohle jsem já . Praštěná knihomolka, která dokáže číst v obležení zvěře, dětí i obojího naráz :) S Blogem si už chvilku pohrávám a teď chci zkusit blogspot tak uvidíme jestli mi zaujme nebo ho starnuju...

Jsem vášnivá čtenářka už od mládí. Měla jsem i období kdy jsem si dojmy z knih sepisovala do různých sešitů, jen je nikdy nikdo nečetl. A tak mi napadlo proč si nezaložit blog... nic extra složitýho to přece není ne ? A aspoň je šance, že moje samomluva nebude samomluvou :)

Co se týče toho co ode mě čekat ... mno skoro vše :) Nemám vyhraněný žánr. Bude tu lítat reakce na knihy pro mladé, psychothryllery, horory, lékařské prostředí... prostě na cokoliv co mi padne pod ruku a třeba jen malinko zaujme :)

To asi tak k Blogu a teď něco o mě. Jsem skoro 30-ti letá zamrzlá puberťačka . Mám 4 děti , bydlíme na vesnici v baráčku. Mám kočky ,Fenku (poseru) a asi největší zvíře je můj chlap... Ale všichni mi podporují v mém koníčku :) Jelikož práce kolem je hafec využívám k útěkům do říše knih v každé volné chvilce :)

Některé mé názory na knihy jsou poněkud chaotické, protože i moje myšlenky nejednou běhají tam a zpět a utřídit je, je někdy takřka nemožné :))))

Takže snad se pobavíte a třeba vás na nějakou knihu navnadím ;)


                                                                                                Jitulisko


Žádné komentáře:

Okomentovat