středa 27. března 2013





Tak kniha od autorky Mary Poisson King, pojednává o obyčejné ženě, která žije se svým manželem a dvěma dětma, které adoptovala po smrti jejich matky a Clařiny sestry. Claire je obyčejná žena pendlující mezi prací a rodinou, obojí miluje a baví ji. Avšak stále hledá něco, co ji chybí místo kam by zapadla. Jednoho dne po cestě z práce ji zastaví neznámý muž a zeptá se ji, zda ji může navštívit ve snu. Claire spíš vystrašená na tuhle "pitomost" kývne a hned na ni zapomene. Avšak jaký je to šok, když večer usne a onen muž se ji zjeví ve spánku a začne ji vysvětlovat, že je předurčena být i ve druhém světě do kterého se jen tak někdo nedostane jen vyvoleni, kteří mají ten správný gen ….

Prozradím, že po vstupních ceremoniálech a seznámeni se s okolím Claire láká vědět víc . a když ji jeden člen rady starších řekne, že pro tento svět je velice důležitá a bude v něm upírkou zalekne se, že by měla být mrtvolou pijící krev a uteče "zpátky" do normálního života.
Dostane na rozmyšlenou něco jako příručku o druhém světě a po probuzeni ji to nedá a začne v ní čist. Celý svět a vše s ním spojené ji uchvátí a rozhodne se svůj úděl přijmout. Večer tedy ulehá s tím, že jde do druhého světa a kontaktuje převaděče, aby ji opět navštívil.
To jaký osud naši milou Claire čeká, co dalšího ji osud v obou světech připraví si už přečtěte sami :)

Děj je dynamický, nikde se nic nezasekne a nenudí, jediné co mi trošku nesedělo je časová posloupnost. Máte pocit , že v druhém světě je Claire cca dva týdny a najednou se dočtete, že uběhli 3 měsíce. Nevím, jestli jsem někde něco nezaspala já, al mám pocit, že ne J
Velice se mi líbilo pojetí přeměny fyzické, Kdo by se z maminy nechtěl stát sexy štabajznou ? Já bych to brala J.Celkové pojetí upírů, vlkodlaku a jiných "kouzelných" bytosti je krásné je tu skloubeno plno prvku. Zajímavé ověžení od upířích sladáků , avšak ne nepříjemné. I zde se najde erotická scéna J.Další co se mi líbilo, že děj snové reality se dokázal skloubit s realitou jako takovou, nebyla vypuštěna ani nijak jinak zanedbána.

Takže celkově knihu doporučuji!!!!






Žádné komentáře:

Okomentovat